Godmorgon julafton

Himla härligt med snö, tur att man inte firar jul hemma. snacka om noll julkänsla utan snö. snö är ett måste.

Åkte nyss lite audi rally med Kristoffer, även fast han inte tycker om bilen. volvo ska det vara tydligen.. jojo Novalie har precis kollat på hiitta nemo, hon satt i min famn och mös ett tag. gullunge
har precis sminkat mig lite och satt på mig julkläder. tomtemössa på såklart!!

Önskar att jag kunde lägga i bilder men glömde sladden hemma så det blir inga bilder fören på måndag när jag är hemma igen..

kanske ska man bada isvak på nyår (?)

kyss

Kommentarer
Postat av: sandra

vad mysigt med massa snö det är verkligen ingen julkänsla annars! det föll iofs lite snöflingor ner från himlen men blev inte så mycket av det ;) på nyår ska vi bada isvak ska vi ta i hand på det? ;) saknar

2008-12-24 @ 17:28:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0