Gotland & poker

Äntligen hemma från Gotland

Vilken resa.. båtturen till Gotland fördrev vi med poker, godis poker. Vi var väl typ sex som spelade och jag vann. Ja ni hörde rätt! haha Laura din förlorare
Väl framme blev det mys på ett ab hotellrummen innan mat klockan fem. Efter det drog typ halv laget till o´learys och kollare Vm matchen mot tjeckien (?) Så där satt vi typ hela kvällen.

Så till matchen
Vi mötte Endre och vi vann med 5-6 tror jag. Väldigt tuff match. Då menar jag fysiskt. Jag åkte in i sargen och väggen ett antal gånger när gotlänningarna totalt mosar en. haha Men jag tyckte att vi var duktiga och kul att se Matilda, Mattsson & Bergström spela tillsammans igen. Jag tycker att ni är bra.

Rätt bra helg alltså.

Fick btw ett fyllesamtal av Pontus och någon av hans kompisar igår natt. Kommer inte ihåg så mkt av vad dom sa för jag hade nästan precis somnat men dräggiga var dom. Haha men det är lungt det var bara roligt att höra. SKÅL! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0