hatar rubriker!

Jaha, då var man hemma igen efter en heldags jobb och träning med juniorerna. Sara & tessan var där också, så det var skit kul att träffa dom :) fy fan att man måste jobba. känns som om alla är lediga förutom jag.. grrr..

Dagens kommentar
Tessans pappa ringer henne,
Tessan - Tjena Kurre, hör du vem det är?

flicka lilla

btw dagen började med tre kvälvningar. uaää. Ska spotta efter att jag har borstat tänderna och jag ser... pappa, förmodligen, har spottat värsta snorlobban i handfatet och inte sköljt bort den med vatten efter. så den var lagom intorkad imorse när det var min tur att entra toaletten. Men nog löste den upp sig när jag spolade vatten. bara det att halva satt kvar och dinglade på kanten.. äh fy fan jag hade tur att jag inte spydde.

ska kila och hänga tvätt. skriver mer sen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0