hemma från landet igen..

Hej igen!
förlåt för dålig uppdatering. Åkte till pontus och sov där i fredags och sen var vi ute hela lördan så har inte haft tid..
Men nu ska ni får veta vad vi har gjort :)
Det hände en skit rolig grej på bion.. vi satt oss i en salgong efter typ 5 min letande av våra platser (det behövs tillläggas att bion började halv nio och vi var där 20:25) fick känslan att det var fel salong vi satt i. jag fick såklart fråga killen breve vilken film dom skulle se. Ja det var ju inte den filmen vi skulle se. Vi gick till en annan. Och självklart tränga oss längst in så alla fick typ resa sig.. och sandra asgarvade under hela den här tiden.

haha

Det var skit kul att åka hem till Pontus och träffa hans familj. jätte mysig familj. Pontus jobbade några timmar på dagen så jag och sandra följde med och fick se vart han jobbade.. jobbar och jobbar förretsen. han åker väl mest skoter och fyrhjuling på jobbet den lilla skit ungen ;)

dom rpoar på mig att det är mat så måste gå upp.. lägger in bilder sen efter maten :)

//K

Kommentarer
Postat av: sandra

hahaha det var sjukt kul :D det roligaste var helt klart när du frågade "grannen" vad han skulle se för bio ;)

2008-12-28 @ 18:55:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0