I can smell it!

Det blir inge upp till stugan i helgen.. tråkigt! hade faktiskt velat upp och hjälpa till. Men ska vara hemma och hjälpa mamma att flytta till sin nya lägenthet som btw, är skiiit snygg! Jag skulle vara grymt lycklig om jag hade den lägenheten kan man säga.. ska ta kort. ni måste få se dröm lägenheten.

Jag förstår inte varför man är med någon som man igentligen inte vill synas med? det varkar liksom som om man vilja dölja något. och sen förstår jag inte hur man kan gå med på något sånt..
 Hur kan man gå med på att inte bli respekterad?

Det blir inge Mora för mig i helgen. ska säga att jag inte vill följa med om jag blöir utagen. det har blivit för mkt. känns som om jag har bättre för mig än att sitta på bänken varenda jävla match. Helt ärligt tycker jag inte att jag är värd det.. det låter kanske väälidgt självsäkert men jag är inte en sån typ av person. Jag har väldigt dåligt självförtoende. och att sitta på bänken fast man tar i allt man har känns inte som om det kommer förbättras..

så känner jag och jag tänker inte dölja det

Kommentarer
Postat av: sandra

fattar inte heller hur man kan respektera det men alla är vi olika :P



jag tycker att det är bra att du är ärlig, stolt över dig :)

2008-12-03 @ 22:41:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0