Kärlek & Bowling

Kan inte beskriva känslan jag hade när jag mötte Carro & Kelly i slussen idag. Det ända jag kan säga är lycka! ni är bäst tjejer. Jag är på såååå dåligt humör just nu och ni är dom ända som kunde göra mig glad för en stund.. tack
Tror inte ni förstår hur mycket det bétydde. Önskade att jag kunde vara med er heela helgen.
Men man har ju sin plikt på bänken så tyvärr.

Ja, jag vann ju såklart på bowlingen. MOAHAHAHAH

fan går inte att ladda upp bilder.. får ladda upp sen när det går igen

ni får en gullig bild på Carro istället som jag har laddat upp förut

Kommentarer
Postat av: Carro

Det var underbart kul gumman :) Har inte känt mig så glad på rätt länge, idag var jag glad :)UNDERBART! Vi ses snart igen, nästa vecka ju? :)FAN för dig att du vann :P Men jag lät ju dig vinna hihi! :p Tack för dig hjärtat :) PUSSSSS

2008-12-12 @ 22:43:49
URL: http://carolinee89.blogg.se/
Postat av: Carro

för idag menar jag :p

2008-12-12 @ 22:44:46
URL: http://carolinee89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0