lördagkvällen

.. en av dom bästa på länge

Vi blev avsläppta av spelarbussen i borlänge. eller ska vi säga mitt i rondellen i borlänge. haha Där stod vi och väntade på att Pontus & Kristoffer skulle komma och hämta oss. Bilar tutade på oss när dom åkte förbi där vi stod mitt i rondellen. Vi kunde ju inte ta oss där ifrån. Sen kommer dom med raggarbilen och vi får äntligen hoppa in.

Väl framme i stugan blev det bastu med Filip medans killarna åkte och hämtade skotrarna. Jag fegade ur men Filip och Sandra rullade sig i snön, fy fan.

Sen blev det skoter åk runt sjön. det var riktigt kul. jag och sandra bakom på varsin skoter och Pontus & Kristoffer körde som två galningar. Trodde vi skulle flyga av flera gånger, när jag åkte både med Kristoffer & Pontus. Båda lika galna. Klämde mig fast i midjan på dom, höll så hårt jag kunde. haha
Men det var riktigt mysigt. Snön låg tungt på alla träden så det hängde ner på skoterspåret. Man fick hela tiden snö över sig när vi åkte igenom grenarna. Men det var värt det Sen vart det soppa torsk på min och Kristoffers skoter mitt i skogen. Så det blev bogsering sista biten hem.. Och ja Pontus jag fi ck en skoter tur jag inte kommer glömma;) haha

Det slutar med ett gangbang i husvagnen där vi fyra skulla sova. killarna vägrade flytta sig från våran säng när vi skulle lägga oss. Jag låg klämd i mitten och Sandra hade min rumpa som huvudkudde. haha..

Ni är galna & jag gillare! Tack för en underbar helg killar. Ser framemot nyår ;)

1. Här står vi mitt i Rondellen
2. Raggarbilen
3.Filip och Sandra rullar sig i snön
4. Pontus & Sandra
5. Vinter i vår stuga
6. Sandra på våran brygga
7. hmmm? ;)

      

 


Kommentarer
Postat av: sandra

finns bara ett ord: UNDERBART <3

2008-12-07 @ 21:19:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0