Måndag kväll..

Har precis duschat, ooootrlooligt skönt.. Man srpinger omkring på jobbet och fryser som en galning på dagarna och man blir alldeles svart om händerna. så skönt att komma hem och ta en dusch och bli som ny igen..
 
Har varit och kollat på 90210 hemma hos Fia. Så nu är jag och Sandra hemma hos mig igen. Jag ska snart packa. Ska upp till stugan imorn kväll. Ska försöka uppdatera bloggen så mkt som möjligt när jag är där uppe, ska hitta lite tid till det. promise..

har hittat en grym lägenhet föresten.. Vi skrev ett mejl till han som hyrde ut den idag.

Jag - Men Fia kan vi inte skriva medelandet på ditt namn för du är mkt bättre på att prata..
Fia - Ja jo kanske i sånt här sammanhang men om det är gängbråk är du mycket bättre att ha.

Hmm.. hur tänker du då? ;) nej men jag fattade men det lät så roligt!

Jag nyss innan jag gick in i duschen..
kanske syns, haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0