Skor, en kvinnas bäste vän?

Ni ska bara veta min dröm inatt.

Igår så var jag och Fia i täby centrum och vi gick för bi den nyöppnade affären Belle. Hittade ett par as coola skor men vågade inte riktigt köpa dom för det kändes kanske lite barnsligt. (berode på hur skon såg ut) så vi givk vidare..

Inatt drömmer jag att jag är och kollar på dom här skorna kanske tre fyra gånger men vågar inte riktigt köpa dom. kändes som om jag drömde om dom heela natten. Så imorse fick jag lov att fråga Fia om det var sant att vi hade sett dom skorna eller om det bara var en dröm.. men det var på riktigt

Jag har blivit kär i ett par skor. Och jag fick ju vara lov att köpa dom.

Här är mina nya älsklilngar som jag ska ha i jul uppe i snödrivorna..
 
 

Kommentarer
Postat av: Fia

grymt coola och snygga skor :D

2008-12-02 @ 23:50:07
URL: http://fiia89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0