test

Du som liten

1. Vad hette din första bästa vän?
Josefin
2. Vad hette din första kärlek? Thomas
3. Vilken var din favorit rätt? Tacos kanske
4. Vilken var din favorit färg?- Blå tror jag
5. Vart bodde du?- Täby
6. Vad tyckte du var det bästa som hänt? Min första kanin Stampe kanske. då var jag lycklig
7. Vad tyckte du var det värsta som hänt? kommer inte ihåg
8. Ville du bli när du blev stor? vetrenär
9. Vem var din favorit? Åh.. hmm! yvonne min dagisfröken
10. Vilket godis tyckte du bäst om? haha det vet nog pappa och mamma bättre :P

Nu
1. Vad heter din bästa vän?-  Fia/Sandra
2. Vad heter/hette din senaste kärlek? Andreas Folkstrand
3. Vilken är din favorit rätt?- Har många
4. Vilken är din favorit färg?- Svart & vitt
5. Vart bor du?- Täby
6. Vad tycker du är det bästa som hänt? Mina vänner
7. Vad tycker du är det värsta som hänt? Brustna hjärtan
8. Vad vill du bli? Ingen aning, men är undersköterska så skulle vilja jobba på BB
9. Vem är din favorit? Mina underbara vänner
10. Vilket godis tycker du bäst om? Det mesta går ner kan jag lova
11. Har du förändrats?- Ja det tror jag, är inte lika bichig längre :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0