viksjö here i come

Är hemma hos Sandra. FF här. Vi ska äta en mycket god middag. Mums. lägger ut en bild sen. Vi kan laga mat om vi vill. Ska sova här ikväll. Vi åker till stugan imorn när vi vaknat för att fira nyår där. Orkade inte sätta mig i bilen nu efter en heldags jobb så vi åker imorn bitti istället. Känns bra!

Ja hörrni. snart 2009! vad ska man ha för nyårslöfte? Jag har alltid sagt att jag ska ha det men jag glömmer ändå förbannat bort det efter typ en vecka.. typiskt mig i guess.


åhhh snälla väx upp! man blir ju bara onödigt irriterad. du ligger efter några år och måste nog snart växa ikapp om du någonsin ska bli respekterad..

middagen för kvällen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0