:)

Bästa låten på länge : Teddy Geiger - For you I will      Värd att lyssna på

I helgen spelade jag Jsm och vi vann hela skiten och ska åka till göteborg i slutet av februari för att försöka vinna sm guld i år igen :D INNBANDYFESTEN. sista året sen är man för gammal, gammal tant! Snart kommer man väl inte orka ställa sig upp när man väl har satt sig.. HA

Nu är det bestämt att jag ska åka utomlands med andreas i sommar :D vi ska åka till tenneriffa, ska bli skit kul. Ska bli lika brun som dig carro! näää, brunare.  Andreas Folkstrand, saknar dig!  VART VART VART ;

Carro Carro Carro Kelly Kelly Kelly , lite bråk i våran lilla "familj" just nu , men det går väl över. Vi tre håller ihop iaf :)

Måste bara lägga till att Fia inte har fått ett kärrningstopp på väldigt länge, bra där min vän ! MOAHAHAH

TOBIAS NYSTRÖM du är allt en go kille! (skrev inte det för att jag vet att du läser min blogg , jag har kommit på dig) 
hoppas ni har det skönt i thailand, :D 

Sen va de inte mer...
Pussssssssssy ! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0