26 februari

Jag & Fia (duktiga som vi är alltid är) har tagit på oss att jobba på vårat sportlov :O CHOCKING! Men vi tjatade fram oss en ledig dag så det fick bli idag :D
Som vanligt gjorde vi det bästa av dagen:

Det började med att fia kom hit vid typ tolv när jag satt och kastade massa kläder från min graderob som jag ändå inte använder. Gör plats till lite finare & lite bättre kläder ; Vi försökte komma på vad vi skulle göra av våran dag, vi var lite inne på bio, men filmerna vi ville se gick typ vid sex och klockan var tolv, vi ville hitta på nått roligt NU

Vi kom tillslut fram till att vi skulle åka till ica och köpa ingredienser till vårat bak! FIA HITTADE MITT FÖRSVUNNA RECEPT PÅ HEMMA SNICKERS! wiiiie Vi bakade och kollade på fyra avsnitt av one three hill, den serien är nästen föör bra! man kan inte sluta kolla. ÖGONGODISET lucas ;
image72
                                                                 
jag säger bara, JORDNÖTSSMÖR. om jag skulle äta mig fet på nått skulle det vara de!

image73
Vi värmde på Fias diarré som en liten efterrätt.

image74
KLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAR, så gott!

Det roligaste på hela dagen vär ändå när vi skulle sjunga sing star och låten Give me your love med magnus och jessica. HAHA. dagens garv när jag sjunger sometimes i think that youre an angel och Fia drar till ängel vingarna med händerna, haha fy fan. poängen på den låten blev inte så höga för att man skrattade sig igenom raderna. Jag kommit på att hennes taktik är att försöka få mig att skratta så sjunger hon sten seriöst medans jag inte kan sluta skratta!
image75

Sen när man kommer hem är det bara massa tjat som vanligt. alltid har jag gjort nått fel. Även fast jag skulle hänga mig hade dom kommit på nått att klaga på, typ att jag inte hade hoppat framför ett tåg istället så dom skulle slippa begrava mig för jag hade ändå varit utspridd på hela spåret! ÅH, dumma jävlar. Men novalie var där också när jag kom, det var skönt så man fick lite pussar och kramar av någon iaf! <3

BAJS & HEJ

Kommentarer
Postat av: Krisse

Stackare..

2008-02-26 @ 22:35:25
Postat av: Krisse

Update please! You're getting kinda' old ;)

2008-02-27 @ 21:17:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0