en tisdag

Dagen börjar halv sunkigt med att man måste gå upp när klockan ringde 06.50. de va illa. Men jag kom faktiskt upp idag, har legat kvar för många dagar nu så men bestämde mig för att gå till skolan iaf. stolt!

Jag mötte mina fina pullor vid pressbyrån i hornstull för att sedan gå till dn och expressenhuset.
      
  
Som vanligt börjar dagen som den alltid gör i skolan, jag och carro är föör oseriösa för att ens gå till skolan vid den tiden. Alla får gå ihop två och två och göra varsin löpsedel och alla i klassen är så duktiga och gör seriösa fina löpsedlar. Jag och Carro försökte att vara seriösa för en gångs skull men det gick åt helvete. Reslutatet blev såhär:
image34 image35
hahaah,  det ska igentligen vara vargungar! och kommentaren på den av hon som var lärare där blev: Lite väl poppig för expressen kanske! POPPIG? vart då någonstans?


hahhahahaa, dagen slutar mindre bra med ett prov om njuren som jag totalt hade "glömt" bort att plugga på.
ÅHHHH, när ska jag skärpa mig? efter studenten antagligen. inte långt kvar. bara typ 4 månader :D

image37 
JUSTE CARRO FÖRSVINN!!!!!!!

tack och hej!

Kommentarer
Postat av: Anonym hebybo!

We want update, Karoline Gasoline!

2008-02-13 @ 21:46:55
Postat av: Adam

Svårt att veta vem :o

2008-02-21 @ 17:12:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0