FETTISdagen

Kollade på Kellys mobil idag i skolan och hittade några gamla bilder på oss, haha! alltid lika roligt att kolla igenom.
image10   image14 image19   image20

Efter skolan åkte jag hem till Fia och åt spagetti och köttfärsås, MUMS. Vi satt oss vid tv:en och Fia började som vanligt att fundera över nått, jag satt bara och väntade på att hon skulle säga nått dumt. Klart att det kom en blond kommentar från den lilla munnen. Vi kollade på greys anatomi och det var en kille som hade legat i koma i 16 år vaknade precis upp.
Fia: Undra om man åldras om man ligger ner i 16 år? ÅHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH.. där kom den. tänk om hon hade tänkt innan hon sa nått. HAHAHAHA roligt va det iaf. vilken bra metod, då behöver ju ingen plastikoperara sig utan man kan bara ligga ner i 10 år och se lika liten ut som en 5 åring.  

Tro det eller ej men jag och Fia va ute och gick sen i en timme. vi skulle igentligen ha sprungit i 40 minuter, men vi ville bränna fettet mer än få bättre kondition, eller man kan iaf intala sig det så vi gick iallfall.
Fia fick låna min allra finaste mössa:
  

PUSS 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0