igår

Jag hann inte skriva blogg igår pga en viss person, HAHA ; . så jag skriver den nu istället.

Igår jobbade jag och Fia igen, det gick jätte bra. Tiden går så snabbt när man är två och vi kör våra roliga frågelekar ; Mellan åtta och halv fem lyssnade vi på nrj non stopp och bleeding love kom, ja typ, 15 gånger kanske!! HAHA, vilken variation. nån som försöker säga nått till mig?? skit bra låt dock så det gjorde inget..
Pappa sa efter lunch: nu ska ni få göra något äkligt
Jag tänkte: Åh nej nu ska vi få städa skiten!!
Pappa menade: Ni ska få trycka AIKs a-lags tröjor,  overaller och väskor. HAHAH, det va väl inte så farligt, även fast jag inte tycker om AIK så mycket.. ; städning är värre.

   

Efter jobbet åkte vi till willys och köpte glass, muuums! Utanför affären passerar vi en kille med en huahua hund. (chiuaua) Fia funderar: Asså det finns bara två alternativ, antigen passar han sin flickväns hund eller så raggar han med den där.. Fia fia fia Ha, du kan du!

En annan rolig grej var när jag och Fia skulle gå ner och köpa mackor till maten. Vi skramlade ihop typ 40 en kronor och femmor och gick ner till ica.
Killen i kassan (kan ha varit 17 år kanske): Ja det blir 37 kr.
Fia: "sticker ner handen så långt ner i fickan att byxorna åker ner och köttrosen blottas. dock med ett par randiga trosor över!" fattar inte hur du alltid lyckas! jag hade roligt iaf. hahahah.

idag åker vi uppåt i 9 timmar för att möta dalen & övik, hur orkar man? :P

Dagens låt: Chris Brown Whit you   Baaaaaaaaaaaaaaaaaaajs bra!

Krisse SLUTA MED: Keff, Lollboll, Oflax och alla förkortningar som jag inte fattar. sen kanske vi kan prata igen ; haha!

KÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄRLEK <3

Kommentarer
Postat av: Krisse

Haha, du är inte lite keff, när ska vi bestämma nästa träff? Jag rimmar bra, tills du ber mig att dra. Det kanske blir ida, vad vet ja? Det enda jag vet är att jag kan rimma och att du är dålig på att simma!
HAHA =)

2008-02-29 @ 12:12:30
Postat av: Adam

:)

2008-02-29 @ 12:51:41
Postat av: Anonym

ojoj, bra men inte bäst!

2008-03-01 @ 13:20:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0