kebabpizza

Är sjuuuuuuuuuuuuuuukt trött efter den här helgen, men roligt har jag haft:)

I fredags åkte jag direkt hem till sandra efter skolan och åt middag innan vi åkte upp till stugan i rämshyttan för en helg helg. Resan gick snabbt smärtfritt, mest pga av alla gidos vi åt på vägen. Väl uppe kollade vi på uttröstningen i lets dance och såg gubbarna vingla ut från stugan efteråt. haha det var en syn!

Lördagen börjde med att man blev väckt klockan åtta på morgonen när man ingetligen hade kunnat gå upp kl halv nio, jävla föräldrar! tidssinnet har ju runnit iväg för dom. Vi åkte sedan till mora för att möta laget och äta lunch. Matchen mot mora gick väl sådär. Vi var duktiga men inte tillräckligt, matchen slutade 7-9 till mora.
    

Efter matchen åkte vi till stugan igen, jätte trötta efter en hård match. Basta (som är skönast) var uteslutet, så trötta var vi. Vi kollade istället på postkodsmijlonären. Jag och sandra fick inte plats i soffan i vardagsrummet så jag satt med kikare och läste frågorna och medlade vidare till sandra, skrattade gjorde hon. åt mig inte med mig. slyna ;)Sedan kollade vi på det mest världelösa i den här världen, melodifestivalen. man kan ju undra varöfr man kollar på det om man tycker att det är så tråkigt,  men nu hade vi verkligen inget annat för oss ute i skogen. låten kebabpizza var något jag hade kunnat ställa upp med, moahha. Vi gick sen och la oss ganska tidigt, det blev väl runt tolv :)
     

Söndagen blev lite lugnare, jag körde runt sandra på skotern (till och med sandra körde), kastade snöbollar och lekte med  damp hunden sigge. Han måste helt allvarligt ha en hundvariant av damp. HAHA 
       

KYSS OCH SMEK
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0