majskorv

Igår spelade jag & fia piss match mot bro, usch usch usch! vi skiter i den föresten.

Igår hade vi tema dag i skolan, ingen av mina kära vänner var där så jag var själv. haha mobbad som vanligt. fast jag va med jessica och gabbi istället så det va lungt. roliga typer! gjorde bort mig minst tre gånger som vanligt. En tjej som hette Tuna och det första jag tänkte på var tonfisk och jag råkade helt enkelt tänka högt. Typiskt mig helt enkelt.

Tema dagen handlade om våld och brott så vi fick lära och självförsvar! PASSA ER, jag vet precis hur jag ska göra om någon skulle vilja strypa mig!. Mmm juste.. Min lärare försökte visa ett grepp, men det ser mer ut som sekualkunskap, jag vet ; och sen fick vi även lära oss om sår vård vilket jag inte var ett dugg intresserad av så jag försökte istället få blod stopp i handen så jag hade en andledning att gå!

 


OM 119 DAGAR ÅKER VI TILL TENNERIFFA ÄLSKLING :D lääääängtar

Lite andra bilder bara från mitt underbara liv ^^ (:
   

Kommentarer
Postat av: kelly

VA FAN ÄR JAG PÅ DITT UNDERBARA LIV? :O:P

2008-02-20 @ 20:22:22
Postat av: karro

haha kelly du ska få en helsidens annons snart, ta det lugnt bruden ;D

2008-02-21 @ 21:26:08
Postat av: Carro

haha jätte underbart.. ( tänkte på bilderna)

2008-03-05 @ 11:30:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0