raggmunk

Helgen har varit rikigt bra faktiskt (: Två vunna matcher, mot boden och skellefteå. vääädligt bra. BAJS
I fredags sov Sandra här och vi kollade på one three hill (bajs bra) och snackade en massa skit.
Lördagen väntade match mot skellefteå och en kväll med sandra och bönderna, adam & krisse. Det blev över nattning på lansenvägen. Tack för alla nya förkortningar jag har lärt mig krisse, helt i onödan, BTW ;
Och tack för att du tog med dig öronproppar ditt svin, så mycker pratar jag inte i sömnen tack!
Söndag blev det match och mys med Fia på kvällen. :D

   

Nästa helg är det dalen och övik som ska få spö, love it.

På våra studentmössor = Karro 2008  Love It!
                                            Kelly 2008 Love it!
                                            Carro 2008 Love it!
                                              Tessan 2008 Love it!
                                         Line 2008 Love it
Blir skit najs, snyggaste mössorna någonsin gjorda!
Love it, det är ordet!


Kommentarer
Postat av: Anonym

LOVE IT PÅ OSS!

2008-02-24 @ 23:03:13
Postat av: Krisse

Varsegod, jag kan lära dig fler om du vill.
HAHA, öronproppar vet man aldrig när man behöver,
BAJS(?!)

2008-02-24 @ 23:16:38
Postat av: karro

LOVE IT KELLY!

Haha, okej du kommer väl förberedd krisse ; ^^

2008-02-24 @ 23:22:19
Postat av: Krisse

Hoppas på det bästa men planerar för det värsta! Haha.
Och du, du kommer få igen för bönder.. Grr

2008-02-24 @ 23:23:34
Postat av: Adam

yes

2008-02-26 @ 19:07:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0