Skit bajs dag..

JÄVLA SKIT BAJS DAG, idag var det en sån där dag då allt bara går fel. fast det kan vara rätt roligt ibland.
Det började med att jag och Kelly skulle träffas i T centralen för att åka till Kungsholmsdialysen, nått med blod :p
Jag åkte in med Fia och mötte Kelly vid pressbyrån. När hon hade kommit (10 min försenad) så kom vi på att vi inte visste vart vi skulle åka, eller hur man åkte. Det ända vi visste va att dert skulle ligga på hantverkargatan.

Vi chansade på att vi skulle åka buss iallfall så vi gick upp till bussarna och frågade första bussen som kom hur man åker till hantverkargatan. Han sa att vi kunde åka med honom till odenplan och sen byta till buss 4. När vi var framme vid odenplan gick vi över gatan där buss 4 gick och frågade den busschaffören om han visste hur man åkte till hantverkargatan. Han sa att vi skulle åka med honom till flemmingsgatan och sedan byta till buss 3. (på bussen fick jag även en utskällning av en tant som tyckte att jag tog mycket plats på bussen, kan inte rå för att jag har former!! )  JA, ännu än jävla busschafför som inte hade en aning om vad han pratade om! man kan faktiskt säga att man inte vet, men inte präktiga jävla stockholmare inte!!
När vi var framme på flemmingsgatan så frågade vi nästa buss som kom hur man åkte då sa han:
- Det ligger rakt upp och nästa höger. JOJO!! vi fick fråga en stackars gubbe med en hund om han visste vart gatan låg och den låg såklart precis bakom oss. haha.
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA, ni va vi iaf på hantverkargatan, nu då??
Vi gick längst hela gatan från nummer 73 och frågade varje människa som gick förbi om dom visste vart det låg men alla såg ut som uttropstecken. nu hade vi gått HELA gatan och var framme vid hus nummer 3 och frågade en sista tjej om hon visste vart det låg. ÄNTLIGEN NÅGON SOM HITTAR I SIN EGEN STAD. vi va FRAMME :D:D fast vi var 45 minuter försena så vi fick en utskällning sen av våran lärare. förlåt kärring för att jag inte har nått lokalsinne!

nu tror ni att min hemska dag med alla hemska saker var över, men nej! innan vi åkte hem åt jag, kelly och fia på tacobar (det ända grejen med lycka den här dagen) nej det va en sak till som var bra, trodde vi. Vi såg en skylt där det stod 2.90 för GODIIIS, YEEES äntligen lite tur. vi går in på hemköp för att köpa och ALLT är slut. arg arg arg arg arg... Vi åkte sen till slussen för att åka hem till Täby igen. Såklart satte vi oss på fel tunnelbana, vi åkte mot ropsten istället för mörby centrum och fick hoppa av på gärdet och åka tillbaka igen ( det var dock 8 minuter till tåget kom och 11 min till mörby centrum tåget kom)  

Äntligen framme i tekniska wiiiiee. lyckan varade inte länge. vi tog rulltrappan upp och jag ser en stor röd lockande stopp knapp framför mig. den bara skriker tryck på mig. och det var inte meningen att trycka jag skulle bara känna lite och hela rulltrappan stannade och alla började gå upp. FY I HELVETE vad pinsamt. jag satte på mig luvan och gick vidare. fick inga elaka ord efter mig iaf (dom trodde väl säkret att jag var utvecklingsstörd)
image25


Japp, nu sitter jag ätnligen här. hemma hos Fia och bara hoppas på att det inte ska hända nå mer hemskt idag.

GRATTIS KLARA PÅ 25 ÅRSDAGEN :D din födelsedag är min bajs dag.

Täby - Pixbo imorgon kl 15.30 KOM OCH KOLLA! :D

Pusssssssssssssssssssssssssssssssss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0