tråkigt,

Först var det ingenting, sen blev det hur stort som helst! det var absolut inte meningen från vårat håll, men om någon hade hållt sin mun stängd hade detta inte uppstått. Fast det kanske ändå var bäst så?

Läste din blogg Kelly & jag håller med. precis så jag också känner för det.  från, kelly89.blogg.se:

trodde jag aldrig!

Jag trodde aldrig att det skulle vara såhär, att inte ens männiksor som är 18 & 19 år kan hålla sams, fy fan väx upp. är de så jävla svårt att erkänna att man för en gångskull har haft fel? vi försökte verkligen, de gjorde vi men man fick ingenting tillbaka, hur kan de vara så svårt att säga Tack. tydligen svårt. vi är inte perfekta, men vi har iallfall modet att säga det, vi blir behandlade som om vi är två år, men vakna upp det är vi inte!

under tre år så har vi gjort fel, vi har sagt elaka saker, ibland håller man med ibland inte, men vi erkänner det! jag blir bara irreterad av tanken på allt! det blir skitsnack, och då blir de värre! om tre månader går vi ut skolan och vi behöver aldrig mer ses, men var det verkligen såhär ni ville att de skulle bli? att ha en rolig student eller att att skiljas som vänner.

Jag har gjort fel, och jag har erkänt, kanske är på tiden att ni oxå vågar göra det nu?


Kommentarer
Postat av: Carro

Håller med fullt ut! Dom kan tas sig nu...
Vi tre håller ihop alla fall, de är huvudsaken :)

/ Carro

2008-02-28 @ 18:47:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0