mmmm.... GOS

Vi vann mot IKSU i helgen, så jävla skönt. Hoppas vi kommer till slutspel i elitserien nu bara!! Nästa helg ska vi möta balrog och på onsdag är det match på huddige i DM plus två träningar den här veckan. myyyycket är det.

Bokade in ett teoriprov den 28 januari också hoppas jag klarar det för då kanske jag kan ta körkort innan mickanii och sandra. Och om jag klarar teroin på första är jag bättre än fia,  MOAHAHAH ;P

Imorgon är det skola igen, så tråkigt. Det värsta är att det är bara jag som ska dit bara för att jag har IG varning i Svenska B. usch usch. ska hålla ett tal! hoppas det går bra. Men kelly kommer till skolan och stöttar mig, TACK PULLAN <3

Nu måste jag åka på träning, pusssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0