MOGET AB

Heeej, har aldrig skrivit i en sån här förut. haha! känns lite små nördigt men iaf :P

Jag har äntligen fått träffa min lilla snuppa Emelie Johansson :D va hos henne på mellandagarna. vi åkte sightsing med volvon ner till sälen i 150 km/h kollade wallander och bara myste. Det var jätte kul att träffa dig igen, det hade gått alldeles för lång tid sen sist. Du SKA komma på min studentskiva, det har jag bestämt!! vet att du vill gummi ;)

Carro är alldeles för långt bort just nu, ändå i Indien :( fast hoppas hon har det bra, kommer hem som en .....boll. och min lilla Kelly är inte så långt bort men saknar dig ändå!!

SKA BLI SÅ HÄRLIGT ATT TA STUDENTEN :D och med några av mina närmsta vänner också, känns bääääst!

Bananen kan ta sig i arslet, du är ute på farlig mark gullet!! ;P he´s mine!!

PUSSSY 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0