folk det också men en sämre sort..

hello there, you sexi!

Vad händer idag? är med thomas nu, sen ska jag åka och jobba vid tre. sen blir det hem till Carolina och äta en jätte god middag (det blir det alltid) sen hem till Fia & kolla på hells kitchen. skiiiite bra.

Vad händer i helgen? På fredag blir det bio med mina pullor, Carro & Kelly. sen ska jag hem till fia & kröka.. sen får vi se vart vi hamnar. ibland måste man supa bort sorgerna.. kanske med lite sanning & konsekvens? eftersom man belv dissad av att följa med till olles landställe & festa loss, bajs ;/ haha..
På lördag ska jag till Krisse, han jobbar men det funkar nog ändå. haha jag är rätt duktig på att sova medans han jobbar. mums.

Nu ska jag leka med Thomas, raoooowi . see you<3

None

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0