här händer det ingenting..

fan, bloggsuget är helt borta. det har blivit mer bilddagboken, lättare att lägga upp bilder. jag som älskar att ta kort. passade mig lite bättre.

Mitt liv just nu... ja det händer inte så mkt. umgås med mina underbara vänner,  Fia, Sandra & Thomas. you make my day. I helgen ska jag nog till Krisse :) mer vet jag inte, vi spontana människor (jag &fia) planerar inte så mkt, så därför vet man aldrig vad som händer, för det blir roligast så.
Vet inte om det var den här helgen som jag skulle på bio med Carro & Kelly också, jag med mitt korta guldfisk minne! haha, men det kan vara lite kul ibland. att man inte minns, fast det har ju sina nackdelar också.

bajs bajs... vill åka sista minuten med mitt gäng. men verkar som Sandra ska jobba, du måst följda med. and the guys ofcourse. loooooove it

laddar upp bilder på bilddagboken om ni har lust att se mitt liv i bilder istället för i text, sooo long!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vi tittar i den där bilddagboken varesig vi vill eller inte. men det är så jävla många bilder i bland. och då tittar man bara på några få.

2008-07-29 @ 16:57:05
URL: http://linegustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0