in youre eyes

Sitter hemma hos Fia & myser framför tv med, so you think you can dance. bääästa programmet idag.

Är skit pisst att jag missade hells kitchen förra torsdan, varför gudrun? det är också sjukt bra. najs att det går så mkt bra tvprogramm hela tiden när man inte har nått annat liv än att sitta & kolla. mer erkänn, det är skit kul. livet får vänta, programmen är bra! haha..

ska sova hos ununger ikväll, imorn blire jobb igen. sjukt tråkigt. men pengar pengar pengar.
det var allt för ikväll, have a cozy night!

du kan inte mena allvar att du blev arg för det? du ser det inte, men du gör exakt likadant själv. väx upp och kolla utifrån nånannans ögon någon gång så kanske du fattar att det inte är så farligt. kanske du fattar att du förstör för dig själv, du skulle kunna ha det du vill. sluta plåga dig själv..

Kommentarer
Postat av: line

jag har sett hela den säsongen av hells kitchen och den efter grymt bra. och by the way har jag haft blogg i flera år. jag bara bytte blogg för någon månad sen... ;)

2008-07-30 @ 08:22:48
Postat av: karro

jag måste få läsa din andra, vad heter du där?

2008-07-30 @ 10:10:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0