Jonas brother - S.O.S

Hej igen!
Hur ska jag göra med innebandyn? spela kvar i damlaget med ett underbart gäng i elitserien, eller trappa ner  & gå till juniorerna och slippa all press? det är en stor & jobbigt fråga.. usch vet inte hur jag ska göra.
 
Sitter hemma hos fia nu, hon är och jobbar. har absolut ingenting att göra! gaaanska tråkigt,

Min älskling kom hem igår<3 LOOOOVE IT. saknade dig som sjutton, nu ska vi leka som vanligt igen. tycker inte om när du åker utomlands utan mig. det ska inte hända igen. haha, och du måste följa med sista minuten. det blir inte lika utan dig. som vi blir kallade, knatte fnatte & tjatte. det funkar ju inte utan dig heller.

mer hade jag inte att skriva utan att, missa för fan inte so you think you can dance ikväll.. ett tips!

soo loong


Kommentarer
Postat av: sandra

Har du någon pinsam historia att dela med dej av?? Gå in på http://cherryskull88.blogg.se/2008/july/biktstolen-1.html för mer info!

2008-07-29 @ 11:45:10
URL: http://cherryskull88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0