visdomsord ; läs det!

För eller senare kommer det alltid fram vilka som är ens riktiga vänner och inte.. det handlar bara om man är beredd på att ta smällen när den kommer, för det kan oftast vara ganska oväntat. därför jag är en sån person som inte älskar alla på en gång utan att det tar en tid innan jag släpper in en människa i mitt liv. jag ser det som en positiv sak som jag har, men jag gjode misstaget att släppa in vissa i mitt liv som jag inte skulle. det får jag ta, msåte bara lära mig att vara försiktigare nästa gång..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Säg inte då att du älskar personen om du inte menar det, det är bara falskt

2008-06-12 @ 11:28:15
Postat av: karro

jag trodde att jag gjorde det, och trodde att jag blev älskad tillbaka. men om det inte var så är det inte svårt för mig att sluta älska nån!! och om inte vågar visa vem du är, är inte du så mycket bättre själv!

2008-06-12 @ 12:40:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0