.

Nu har äntligen hyper sandra åkt hem. Hon var verkligen uppe i varv idag. fick typ fem kramar när hon skulle gå och hon hoppade in i mitt rum, haha. Mina fem år med dig min underbara vän har varit helt fantastiska. hoppas vi alltid kommer vara bästa vänner.
Gick och duschade när hon gick, jätte skönt. kände mig äkligt skitig, men nu luktar jag bajs gott igen. Ja adam,  bajs gott, bajs kan vara ngt bra även fast du inte tror de ;
Krisse har varit duktig och tränat idag, vilket inte jag har. men det var skönt. skönt att få en veckas uppehåll :)

nu ska jag lyssna på musik, fick många bra låtar igår av Esse :)




tack älskling för överraskningen, det kom tårar..

Kommentarer
Postat av: Sandra

Det är självklart karro och det hoppas jag du visste :)

2008-03-11 @ 14:49:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0