det sket sig..

Det blev inge teckenspråk idag heller!! jävla skit. jag var påväg till skolan, det var jag. Men kelly ringde och sa att hon inte kunde komma när jag satt på bussen. Jag hoppade av vid stockholmsvägen istället och gick hem till Fia och pratade istället. skönt. Jobbigt att sitta med massa saker utan att få det ur sig.  
Jag somnade som en gris igår iallafall, trött som fan. men piggare idag!

Nu ska vi äta frukost, min andra idag. gick som sagt upp klockan sju, för ingen nytta alls. jag är misslyckad! hahah


Kommentarer
Postat av: Adam

Prata med mej =)

2008-03-17 @ 17:06:10
Postat av: karro

tack

2008-03-18 @ 12:45:19
Postat av: ´karro

:)

2008-03-18 @ 12:45:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0