dubbel D

Hello darling, how are you doing?

Nej men bajs, idag har jag varit med sandra & fia. aa jag vet, dom är störda. men jag umgås med dom iaf. fattar inte riktigt vad jag tänker med. bla bla.. nej dom är gulligull..
Vi var och kollade korpen fotboll, när ronkan spelade. ojojoj, gamla gubbar som inte har nå bättre för sig. men jag ska låta dom vara! hahah jag är nog lite trött, därför cp bloggen. sandra sitter breve mig och skrattar åt allt, då menar jag allt. haha. sen har hon fått sin sjökapten mössa idag (studentmössa) snyygg!! sen konstaterade hon nyss att sin stjärt syntes i hennes jeans. och tänker ni och tänker jag (?) 

kärlek till fotboll, fast jag är sämst på fotboll men iaf.
image92

skriver mer senare..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0