fullt ös

Idag efter skolan, eller skola & skola, jag hade lektion i 5 min sen slutatde jag. NÖDVÄNDIGT! om jag bara visste det hade jag kunnat sova hur länge som helst. men NEJ. Jag, Carro & Kelly åkte in till stan och åt kebab, på I <3 kebab. ballt namn btw. Jag mötte Fia i t-centralen sen och vi bestämade oss för att åka och ge blod. men vi hann ju såklart ångra oss innan vi ens hunnit till gullmars, haha. det får bli på torsdag istället. (många är nog chockade nu och tänker - shit kan karro vara en god människa inte bara en ond jävel. JA DET KAN JAG FAKTISKT. gott gör allt ont jag gör genom att skänka mitt blod till de behövande. Har gett blod en gång förut med sen tatuerade jag mig och då får man inte ge blod fören 6 månader efter och nu har det gått så lång tid sen min fina tatuering gjordes :D  Vi åkte hem till mig istället och STÄDADE mitt rum, aaa fy fan det behövdes. nu är det fint som satan. sen lagade vi pannkakor, mums. dock inte den bästa på att göra pannkakor. hahaha .

                                Före                                                               Efter
image98 image99


Kommentarer
Postat av: Adam

Undra vilken idiot som skulle vilja ha Karros blod? De är ju farligt !

2008-03-11 @ 21:42:54
Postat av: Adam

Undra vilken idiot som skulle vilja ha Karros blod? De är ju farligt !

2008-03-11 @ 21:43:01
Postat av: Fia

Det blev så fint så! :)

2008-03-11 @ 22:16:40
Postat av: Carro

Jaa håller med så många hon har legat me, kvinnan har ju för fan HIV

2008-03-12 @ 14:07:33
Postat av: karro89.blogg.se

kommer ju från rätt käft slyna!! ;

2008-03-12 @ 18:04:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0