haha

De senaste två dagarna har jag samlat ihop dumma kommentarer av mina gullisar, här är några ;

Igår när jag pratade med Krisse i telefon satt han och diskuterade, mest med sig själv ; om bröllop.
Krisse: asså, bröllop är ju ganska önödigt och jobbigt igentligen. Det tar ju bara en evighet sen om man vill skiljas med alla dom där papprerna och skit. Sen kostar det ju bara massa pengar!
Jag: Men det är ju ganska gulligt liksom. bevis på kärlek typ!
Krisse: Ja det är sant det är ju gulligt men om man inte kan visa någon att man älskar den jätte mycket på ett annat sätt än att köpa en dyr ring jävel är man jävligt dålig på att uttrycka sig!

hahaha sköning säger jag bara, så söt när du babblar så man inte förstår!


Carro på våran lektion i samhälle, vi skulle välja en varsin kommun att fördjupa oss i & läraren läser upp alla 290 kommunerna:
Läraren: Vårtgårda
Jag: haha, vårtgård!
Carro: sitter inte det i fittan?

haha min snille spekulerar

seee ya

Kommentarer
Postat av: Krisse

haha, (a)
säger bara leksaksring ;)

2008-03-04 @ 23:11:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0