helg forts..

Nu är jag hemma igen. vääldigt trött, har haft det sjukt kul med bönderna på landet i helgen. Krisse heter nu mera nils-erik. hahahaha, skönaste. gull gull!
Vi har väl igentligen inte gjort så mycket men det har varit roligt iallfall, skulle bowlat men det blev inte av och ingen bio heller. Men har haft sjukt kul iallafall korpenfotboll, pizza, tv och massa mys med bönderna. bajs bajs. OCH EN DEL BJÖRN på medodifestivalen också :) 

BILDER FRÅN HELGEN I NÄSTA INLÄGG :)

Eftersom det inte blev nån bio med krisse och adam bestämdes det att vi skulle åka hem till sthlm och gå på bio, jag sandra och fia. Vi skulle se ps. i love you. SKIT TAGGAD. men det blev inte så såklart. Bion skulle börja 18.00 så vi åkte från heby 16.00. sjävklart är det totalt stopp precis innan enköping och vi fick stå i kö istället. Vi hann inte till bion! bajs. Vi åkte och släppte av Sandra i Viksjö sen åkte jag och Fia till tacobar och åt middag. efter det blev jag hem körd. Nu sitter jag här. 

Ikväll blir det väl tv & data. Är trött så hoppas jag kan somna tidigt ikväll så jag orkar gå upp till teckenspråket. har inte varit där på 5 veckor, kanske dags nu (?) 

kanske blir mer att skriva ikväll... 

KÄÄÄRLEK


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0