me love you

Nu sitter man i skolan 20 min innan jag börjar igen, haha. andra gången den här terminen. vad gör man inte för ett betygsamtal i samhällskunskap och få bekräftat att man är dum i huvudet?
Jaja, skulle ha gått på bio idag med mina fina pullor, men det blev inte så tillslut som vanligt när vi tre ska hitta en dag som alla kan. Kelly skulle kolla på bröllopskläning istället den slynan. haha fast jag ska inte säga nått, vet att det alltid är jag som inte kan göra nått när vi ska bestämma en dag. Förlåt, ibland har jag väldigt dåligt samvete, ska bli ändring på det. Jag ska ta tid för er även fast jag inte har det. :) så mycket tycker jag om er!

Projektarbetet i skolan känns förjävligt. vill bara sluta, bli sparkad eller säga upp mig. vafan! står inte ut med de falska tu.. haha, ni är ute ur mitt liv! jävligt skönt. MOAHAHHAHAHA . jag är ond

Samtalet för min del var skönt, kan prata om allt med dig. Känns så jävla skönt. Känns som om vi har känt varnadra i typ flera år fast vi bara har träffats 1 gång. knäppt jag vet. haha men jag är knäpp, enligt adam. tack vännen du är också speciell ;

Jag har bestämt mig att helgen ska bli kul och om inte du är på bra humör ska jag få dig på bra humör, jag kan ju få dig att skratta visst? :)

Ikväll vet jag inte vad jag ska göra. får se vad det blir. jag vill gå på bio, det är så kul! nån som vill gå?

Nu böjar mitt betygsamtal snart så jag måste gå.. skriver mer ikväll :) PUSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0