MOBILTELEFON

Sitter hemma hos mattan nu, kom precis hem efter att ha varit på alla affärer som säljer mobiler. många var de!
Det tog oss en och en halv timme att hitta en mobil som hon ville ha. eller hon ville ha en sån som jag har fast silver men dom var typ slut överallt. så sista affären vi gick in på, som äntligen hade en, ville hon inte ens ha utan köpte istället den nyare sorten av den mobilen som fanns på ALLA andra affärer vi varit på. smart där sandra.
jaja, det roligaste var ju ändå när Lotta gick och tjatade typ 20 gånger på att hon var så jävla irreterad att dom har mobilen på hyllan fast den är slut. HAHA, efter varje affär:
- Nej nästa gång säger jag till dom där idioterna varför dom inte tar bort dom mobilerna som är slut!! haha. 

Jag gjorde ju bort mig som vanligt också såklart, vi stod och väntade på att en säljare skulle bli ledig (dom är ju inte snabba och effektiva direkt, hjälper ju inte att kunden inte kan prata svenska utan hackar sig fram på nån blandning av arabiska och svengelska) jag hade iaf inget att göra så jag går fram till närmaste tv med nån liten dvd eller vad de var till. tryckte på ALLA knappar, barnrumpa jag vet, det dundrar ur nån musik från tven och jag smyger därifrån. men det gick inte att komma undan för det lät för mycket, man kunde fan inte snacka med personen brevid. det lät som en hel hjord med elefanter bakom en!! haha 
Sandra räddar situationen genom att gå fram och trycka lite på knapparna, och lyckades sänka ljudet iaf. 
OJojoj, ibland orkar man inte vara sig själv bara.  

skriver mer ikväll, har väldigt bra grejer att berätta ;

bajs


Kommentarer
Postat av: Carro

haha ja du är ju som du är, FELKNULLAD

2008-03-04 @ 18:30:31
Postat av: Adam

grymt

2008-03-04 @ 19:12:13
Postat av: Krisse

MATTAN!

2008-03-04 @ 23:08:09
Postat av: Sandra

Haha bästa shoppingen på länge!!! Det är bara du som kan göra såna saker karro ;D

2008-03-05 @ 13:49:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0