SCANDIC

Nu sitter vi på hotellet och väntar på samlingen. Fia dampar musik och jag skriver!

Jag och fia har INGET att göra så vi skirver lite så ni som inte har nå liv kan läsa, finna eran grej liksom. BAJS

Igår när vi kom fanns det en 90 säng och en bäddsoffa; TJOCKA SÄNGEN ÄR MIN!! och min blev den, piff och puff fick sova i soffan, moahahah! jag är chef..
Råttorna började klaga på en gång, Fia sa átt hennes kudde var fyrkantig och HÅRD (tydligen) hon sa precis: jag ska fråga i receptionen om jag kan få en ny. tror du är en prinsessa som jag är eller?
Och deras täcken var tydligen överkast med disktrasor i!! HAHAH HAHAHHAH AABHHAHAHA ren njutning.

Hyllan, wille, bon jovi och wille gluttar vad jag skriver. bild kommer senare! 

Dagens roliga: Björn Gustavsson i melodifestivalen ikväll!
Dagens match: Dalen - Täby
Dagens låt: One three hill Halye´s song. 
Dagens person: Våran busschaffie
Dagens samtal: Fia ringer mig, - Vart är du? mitt svar: Jag är här!
Dagens sms: Krisses sms om chris brown konserten :D
Dagens utflykt: Buss resan till Umeå centlum
Dagens kommentar: Sara mother fucking B är kartläsare när vi ska hitta tillbaka till hotellet efter centlum resan
 - Nu vet jag precis vart vi är! Fast jag vet inte vart hotellet är för det står inte med på kartan!
 Laura mother fucking Salami - Sanna varför ligger du med klubban?

Måste gå, samling ett. LYCKA TILL PÅ MATCHEN KARRO, FIA, MATTAN & LAGET.
BAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJS

Kommentarer
Postat av: Adam

Lycka till :)

2008-03-01 @ 13:59:45
Postat av: karro

det hjälpte inte adam :(

2008-03-03 @ 17:11:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0