skratt

Ja så har man en än gång blivit dumförklarad av läraren i skolan. tack, det värmer.
Läraren: - Ja imorn ska vi till danderys sjukhus, alla samlas vid huvudentren 8.25. blicken riktas mot mitt bord. Och tjejerna där nere, fröknarna silfvermåne, filipsson & linden, ni kommer 8.15 så ska jag prata lite med er!
hon säger alltid fröken till oss, det är ju för fan hon som är en fröken. vi ska väl få utskällning som vanligt. bara för att vi har lyckats komma försent till 4 stuidebesök i rad nu. det är bara otur jag lovar. inte lätt att hitta i sthlm. 

Det roligaste idag var iallafall när jag skulle spela couronne hos fia. hahaha vilka sjuka människor jag fick spela med. det var några dagar sen jag skrattade så mycket. 
Första spelet var mot nån självgod jävel. jag hade inte så många röda kvar så kläcker han ur sig: - jävlar ja, jag va ju grön :P JÄTTE KUL . då jävlar satte han varanda grön han hade kvar. tyckte det var lite konstgt att han lyckades sätta mina hela tiden :p 
Nästa jag spelade med hade vääädligt bråttom tydligen, han skrev bara KÖR KÖR KÖR så fort det tog typ längre än 1 minut innan jag sköt. jag frågade om han hade bråttom, svaret: - JA . eller nej men JAG VILL SPELA. haha vilket liv. 
Nästa fuskade så jag drog en uttskällning och loggade ut. haha :p 
aa det va roligt.

har bakat kladdkaka idag också, fia kan inte ens måtta 2 dl. det blev 1 och en halv istället. men den va god. sandra äter upp den nu den tjockisen. haha mer ikväll.. :D

PUSSS  

Kommentarer
Postat av: Krisse

haha, nu har du snart blivit lika bra och beroende av couronne som ja

2008-03-18 @ 18:31:43
Postat av: karro

det går ju typ inte

2008-03-18 @ 19:53:47
Postat av: Fia

Folk fuskar bara på Couronne!!!!!!!!!! :P

2008-03-18 @ 23:22:12
Postat av: Adam

Säger bara lol

2008-03-19 @ 01:24:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0