you mean..

trött som fan, vad är anledningen? känner mig helt seg, hjärnan kanske måste arbeta för mycket just nu. orken tar slut snart. la mig i soffan efter skolan och somnade, jag (?) jag brukar aldrig somna på dan typ. har jag börjar bli en trött gammal kärrning? hoppas jag inte. jaja hoppas det blir bättre snart! hoppet är det sista som lämnar en...

håller på och packar, sover hos sandra imorn sen åker vi till skåne på fredag. skönt att åka härifrån ett tag. höra den sköna dialekten och bli mitt vanliga jag igen. förhoppningsvis. på lördag ska vi kolla när andreas dömmer, hahah ut med domarn och in med nalle puh eller hur var det sandra (?) haha. Sen ska vi kolla om vi hittar några studentklänningar. det börjar närma sig.. ska bli hur kul som helst. först min student den 5 juni sen är det party igen den 6 när sandra tar studenten.. haha kommer vara full två dygn. göra bort sig för släktingarna och allt som ingår, wiiie. 

förlåt om jag inte orkar, om jag är arg, ledsen eller jobbig. det går snart över jag lovar!    
do you love me?


Kommentarer
Postat av: Carro

Yes babe :)

2008-03-19 @ 18:12:37
Postat av: Sandra

Affischerna är ju klara så det är bara att köra ;)

2008-03-20 @ 08:41:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0