Cafe umbra

Känner mig äntligen helt okej igen efter igår. trodde inte det var så farlig förens vi hade vaknat vid två nästa morgon och skulle dra oss ner till täbban för att köpa mat på tacobar. började känna mig väädligt bakis och när fia började berätta saker jag gjorde som jag inte kommer ihåg blev det inte bättre.. haha. Men vi hade jätte kul, mkt roligare än jag trodde! Har hur mkt bilder som helst att ladda upp på bilddagboken så jag ska sätta igång. checka resultatet här av kvällen här: http://karro44.bilddagboken.se/p/main.html 

Innan skivan var jag och kelly hos mami och gjorde oss iordnig till rockare, haha. reslutat:
image276

 

Middagen med klassen var också rolig. Jag & Tessan försökte rätta till lambo låten som ingen verkade kunna men det gick inte så bra att överrösta alla andra som sjöng fel. hahaha. fick upp tessan på bordet iaf!

KOLLA BILDDAGBOKEN :D

Kommentarer
Postat av: Krisse

haha, kassler!!! :D

2008-05-05 @ 06:49:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0