Chester See - God damn your beautiful

Jag älskar dig är enligt mig det starkaste orden som man kan säga till en person. det är få personer man verkligen älskar av hela sitt hjärta. det måste vara något specillet man delar eller känner med den personen, något som man värderar högre än livet. mycket högre än sig själv. det tar tid.  

jag skulle kunna ge allt för er, är kanske dålig på att visa det ibland men när jag mår dåligt eller annat tänker jag vilka som finns där för mig.. då är det ni. jag älskar er från djupet av mitt hjärta. det kommer jag alltid göra, ingen kan ändra på det. jag känner att ni alltid kommer finnas för mig och ni ska bara veta hur sjukt skönt och tryggt det är att känna så. det är en gåva, svår att nå men inte alls omöjlig. ni förtjänar verkligen att bli älskade & det är ni av mig, högt. det har tagit tid, jag litar på er. ni är värda guld..
Jag älskar er   

image290 
image291 image292 image293


Kommentarer
Postat av: kelly

du är så fin karro!
jag älskar DIG min älskade vän!

2008-05-18 @ 16:47:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0