igår & idag

Igår va vi på Sandras studentskiva. massa bråk & dålig musik men annars var det kul :) åkte taxi hem, Fias present från min mamma, en mkt bra present btw. vi var hemma typ runt tre, skönt. bara att tagga till nästa skiva på lördag, min skiva.
Innan skivan åt vi middag hemma hos mami. En upplevelse igår var när sandra skulle panta bukar (första gången) hahahah, ojojoj.. man kan ju fundera på vad som blev rätt igentligen. aa det var kul:D

Idag vaknade vi typ halv tolv och fia gick ner för att försöka sälja sin moppe för andra gången. han ville inte ha den, den såg risigare ut än vad han trodde. hahah EN RIKTIGT YTLIG TYP; GÅR BARA PÅ UTSIDAN. MOPPEN GÅR JU FÖR FAN SOM EN GUD!!
Sen gick vi ut och solade lite, sen iväg till centrum. Hittade en skit fin studentklänning till Fia. Nästan så man ångrar att jag ville att hon skulle prova den, haha. jätte fin! nöjd att jag hittade den iaf, skönt att jag slipper se henne när hon har på sig den för den är jätte fin´, fia med :)

Senare ska jag och Fia jobba på tiscupen. Ska sitta med klockan och speaka. skiiit!

KOLLA MIN BILDDAGBOK, ALLA BILDER FRÅN IGÅR/INATT DÄR :) http://karro44.bilddagboken.se/p/main.html
image275

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0