ingen lust

jag har ingen lust att skriva blogg längre.. jag vet inte varför. det kanske kommer tillbaka snart. men jag lägger upp massa bilder på bilddagboken iaf http://karro44.bilddagboken.se/p/main.html 
Imorn är det skola igen, första gången på 5 veckor början skolan igen. Tro det eller ej det känns hur bra som helst. när man har praktiserat i 5 veckor längtar man tillbaka till skolan. det är de jag känner av nu, när man får veta hur det är att jobba inser man att man kommer längta tillbaka till skolan när man har jobbat ett tag. skola är rätt slappt igentigen, det är ju läxorna som är sköna att slippa.

Imorn åker jag till Kalmar, till min farmor. Hennes man har dött så det är begravning :( hemskt! men nån gång dör man, det är läskigt men sant. jag hoppas bara att jag hinner uppleva allt jag vill, sen efter det kan jag dö en lugn död och veta att man gjort det man ville. sagt det man skulle. ta vara på dagarna du lever, se till så att alla som betyder mycket för dig verkligen får veta det. ifall det skulle vara så att man inte lever imorn.
kärlek kan man inte ge för mycket av.

image300

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0