my darling

Heeeeeeeeeeej,

Jag skulle berätta om min tisdag, den var ganska händelserik. För det första var det en kärrning där jag jobbar som satt och gapade hela dan, hon sa jätte roliga saker så man skrattade hela dagen. Det gjorde mkt. dagen gick liksom snabbare. Sen efter det hittar man på första försöket till Krisse utan att köra fel (hade lite hjälp av kristoffers pappa men men) jag är stolt! det var typ tusen rondeller till sigtuna iaf.. 
På kvällen hände inte så mkt, vi kollade på tv hade jätte mys med pappa eriksson. Däremot typ vid tolv får jag ett sms från sandra: FAN VAD DET KLIAR JAG DÖR; JAG GRÅTER TYP. jag fick ju lov att ringa och höra vad som hade hänt. Jag har fått kli, är det första hon säger. haha jag börjar tänka på björn gustafsson! hon satt i duschen i omgångar hela natten tydligen. jag sov hos kristoffer så jag kunde inget göra bruttan, förlåt du sa att jag skulle åka tillbaka men om jag ska vara ärlig skrattade jag mest åt att ditt problem var att det kliade och att lotta hällde potatismjöl på dig och hela sängen.. HAHA
det var den dagen :)

Idag har jag praktiserat och tränat. som vanligt känns det som. imorn jobbar jag kväll också, tack för den!
Har iaf fått sommarjobb nu, det känns skönt. Men däremot måste jag skaffa ett heltidsjobb också, inget mera plugg. det känns skönt fast man får lite ångest. nu kan man inte skolka nå mer, när man går i skolan vaknar man typ på morgonen och tänker, nej jag orkar inte idag kommer till andra lektionen istället, och det gjorde inte så mkt. nu måste man gå till jobbet inget skolk :/

i helgen händer nog inte så mkt mer än praktik och hoppas jag ska vara med mina brudar :)

PUSS
image287

Kommentarer
Postat av: Krisse

Tack för tisdagen :)

2008-05-15 @ 23:35:05
Postat av: hockeyfrugan

hah, vadå inne i tvn?:D

2008-05-16 @ 11:58:25
URL: http://hockeyfrugans.blogg.se
Postat av: Carro

Vart har du fått sommarjobb? På praktiken? :)

2008-05-16 @ 20:06:37
Postat av: karro

eller hur, mkt intressantare än vad jag var iaf ;P

2008-05-16 @ 23:45:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0