Ppiller, penicillin & solränder

Ja, jag skulle ju kolla mina halsmandlar, det var ju inte så att jag skulle ta bort dom men däremot så fick jag veta att jag har halsfluss. mysigt värre.. det förklarade varför jag kände mig så orkeslös med allt sen i söndags, var skit trött och hade ont som fan i halsen. ja jag fick ju iaf svaret nu. så förlåt alla de som tycker jag har varit arg eller grinig, har bara haft ont. 

Ikväll är det seriekrock, vem fan lägger bonde söker fru & frusna män söker kärlek på samma tid? man måste ju bara spana in gayen i bonde. haha. så blir nog bonde söker fru iallafall men trist att behöva välja när man ändå inte har nått att göra här hemma, jag & halsflussen.

Det slog mig idag att det fan inte är långt till studenten. studenten som har varit typ ååååår långt bort som nu är typ mindre än tre veckor ifrån. ska och fixa naglarna på onsdag hos kellys snälla syster, blir skit niiice :) 

image295 image299

Kommentarer
Postat av: mimmi

men oj så brun, fuskit.

2008-05-21 @ 17:12:40
URL: http://mimmikaerlsson.blogg.se
Postat av: Carro

HAHAHA oj jag trodde det där var ett bajshål!! HAHAHA

2008-05-21 @ 20:19:03
URL: http://carolinee89.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0