prata i sömnen

Hahaha pratade i sömnen inatt, jag kommer ihåg allt själv jag hö´rde vad jag sa och jag tyckte det lät helt rätt. I tisdags hade krisse problem med sina linser så jag drömde om linser inatt. Jag hade två linser i mitt öga men jag fick bara ut den ena, så jag sa till sandra och fia att jag inte får ut linsen och fia bara mummlar nått och sandra frågar vad det är för lins jag snackar om..
Jag: - ja men jag får inte ut den bakrelinsen. (sen satt jag där och blinkade med ögonen)
Sandra: - du pratar i sömnen karro
Jag: fan heller, är du dum? (jag blev nästan arg för det lät ju så rätt för mig) haha .
Sen pratde jag tydligen om några kor och flugor också med det kommer jag inte ihåg, bara stackars sandra.
hahahahahha, ja det borde vara en upplevelse att sova med mig ibland!

Sen drömde Fia att jag var tillsammasn med nathan i one three hill.. det hade ju gärna fått vara sant ;D

Ikväll händer nog inte så mkt, ska ta det lungt. har jobbat kväll igår och dag idag så jag är rätt slut. ska mysa med brudarna. det är de bästa. hoppas det går nå bra på tv också.
ha en bra helg
Puss

Kommentarer
Postat av: Sandra

Kan bara säga att det är alltid en upplevelse, man ligger bara och vänta på vad du ska säga varje natt ;)

2008-05-17 @ 15:19:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0