räkan hamstern & cruella

Idag har det inte hänt så mycket, det är skönt. är ganska trött efter veckan på praktiken. var ju där igår också.. jobbigt när man har en bitch till handledare också.
Jag och brudarna har kollat på 101 dalmatinerna . skit bra film btw så mysig. var skit länge sen jag såg den så hade glömt bort vissa delar. nu är dom påminda igen. hela dan när vi har kört runt med bilen har jag fått platsen längst fram på parkeringen, tur eller skicklighet? :O både när vi skulle sola & när vi skulle till ica stop. haha.
Har kört postbil idag också, kändes lite skumt att sitta på fel sida och köra utan växlar. men det är ju så mycket skönare. känns som man kör en gokart eller nått.
Kollade nyss på sanningens ögonblick.. skit roligt programm, folk har iaf hemligheter i massor. Om jag skulle ställa upp i ett sånt programm hade jag berättat alla hemligheter som skulle kunna komma till min pojkvän innan programmet och satsat på att vinna en halv miljon istället. haha hemskt men sant :P
bilder i bilddagboken: karro44



Du har ett jävligt konstigt sett att visa kärlek på, ibland fattar jag ingenting. jobbigt med de där svängarna, tappar allt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0