sjuk dag

dagen har varit rätt sjuk. började med att jag vaknade runt tio sen kom fia och hämta mig så åkte vi till täby centrum för att jag skulle till vårdcentralen och kolla mina halsmandlar. det gör så ont så man vill gråta ibland, vill bara få bort dom. typ precis som man önskade att man kunde göra med hjärtat ibland. när det gör sådär ont så man bara vill ta ut det och slänga det någonstans och aldrig mer känna smärtan man kände. jag har turen att halsmandlarna kan man ta bort men tyvärr inte hjärtat.. :/
Iallfall satt vi bara och väntade på vårdcentralen i typ högst 5 min innan jag blev inkallad, jag hade väntat mig typ minst en timmes väntetid. men ibland måste man ha tur. sen kollade hon på dom och sa att det inte såg så fint ut att en läkare skulle behöva kolla på dom. så hon kollade i sin lilla data när doktorn skulle ha en tid för mig. ja jag fick en om fem minuter!! haha sån jävla tur. så efter fem minuter gick jag in till doktorn och hon petade med en topps i halsen på mig och sen fick jag gå och ta blodprov sen skulle jag ringa henne på onsdag och få veta svaret. jag hoppps att jag får operera bort dom, skulle vara så skönt. nån som gjort det? usch lär göra ont ett tag men hellre det än har ont hela tiden liksom.

Sen bar det iväg till posten för att provköra min runda som jag ska åka varje dag i juli, kändes bra. chefen var skit cool och han jag åkte med jätte skön. det första han sa var att han kände igen mig och frågade om jag hade gått på gribby gård. yees i have ;) haha. ragger!! jag syns iaf :P haha var en riktig buse på den tiden. lite väl fjortis än vad jag hade önskat kanske men men inte man kan göra åt nu. men jag skrattar mest när jag ser en fjortis nu och vet att dom kommer ångra sig så jävla hårt när de blir äldre sen. klär sig som en hora, röker och säger jag älskar dig till nån de träffat en gång. haha kom igen nu! öppna ögonen..

sen gick jag och kollade på min träning, tränade aldrig för min hals. nu sitter jag här. lyssnar på den bästa låten, älskar den. på nått sätt tar den i hjärtat på både posetivt och negativ sett. har skrivit texten i min bilddagbok på den 19 maj! värd att lyssna på.

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0