växa upp någon gång?

Var med brudarna idag igen, vi har lika roligt som vanligt:) vi bakade först typ snickers, skit gott. sen åkte vi och solade och badade utan att betala i tibble badet. när man badar utan att man får blir badandet så mkt roligare, MOAHAHA. ;P jag sparar er synen att se oss i bikini så har inte lagt in nå bilder från simturen, men resten av bilderna ligger iaf på bilddagboken :)
Nu ikväll har vi kollat på gossip girl & desperet housewives, skit bra. men Sandra är heeeelt onitresserad som vanligt! haha

Ska gå och lägga mig och föröska sova snart, måste upp klockan sex imorn. bara tre dagarna kvar nu, måste hålla ut. orkade inte gå idag så imorn måste jag! ska ringa läkarn och få beskedet om mina halsmandlar också.

image294
Puss i anus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0