Dagen idag

Jobbet gick helt okej. Åkte till Fia och räddade henne från tusen rek. Haha, snubben var sjuk. trodde inte man kunde skicka så mkt brev. men där fick jag mitt bevis.

Idag på träningen fick vi leka koner till det andra laget. Vi skulle spela som Rönnby så att dom andra kunde träna inför fredag. Ja det låter lite sjukt, och det är precis vad det är också. Men man kan väl inte göra annat än att skratta åt det och önska lycka till. haha.

jaja, inge mer negativt. Sitter och kollar på Bonde söker fru, fyfan! Stackars han bonden i skåne, alla brudarna bara lämnar honom. haha. men an verkar faktiskt lite lost så jag hade nog dragit för länge sen.

Ska kila och duscha, skööönt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

grymt tack för det! killen va verkligen störd! du får hjälpa mig om han kommer imorrn och på fredag också ;)

2008-11-26 @ 21:01:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0